zondag 7 oktober 2012

OOTD: Floral Top

Photobucket
Wij zijn verhuisd naar AmyLaura.nl
Ondanks dat het geen zomer meer is, wil ik deze outfit toch nog aan jullie laten zien, want met enkele aanpassingen zou hij toch nog draagbaar kunnen zijn met dit regenachtige weer. Ben je benieuwd naar de outfit? Klik dan gauw verder!


Photobucket
Dit groene topje oogt heel zomers. Het heeft hele mooie details zoals het bruine gestikte lint aan de randen en de bronzen gespen op de bandjes. Je kan dit topje natuurlijk ook uit je short halen, maar in je short geeft wel een leuk poofy effect.

Photobucket
De outfit heb ik gemaakt toen ik met Laura een dagje naar het strand was gegaan. Aan het einde van de dag, besloten we nog even wat foto's te schieten en dat leverde dit resultaat. De zon was net onder aan het gaan en de lucht was helder met hier en daar wat wolken. Doordat het ook nog eens eb was, waren de strandpalen heel goed te zien.

Photobucket
Mijn short is heel simpel, maar toch vind ik dat 'ie er anders uitziet dan mijn zwarte, terwijl dat precies hetzelfde model is.  

Photobucket
Naast alle normale armbanden draag ik ook een zelf gemaakte tussen. Met ijzerdraad heb ik "Love" gemaakt en met garen heb ik het armandje gemaakt. Zouden jullie het leuk vinden om hier een DIY over te zien? Laat het even weten in de comments!

Photobucket

Top: Phink Industries // Short: H&M // Riem: Kruidvat // Armbanden: van boven naar beneden:
't Gasseltje, DIY, Bijoux Brigitte, Zeeman

Wat  vinden jullie van deze outfit?  En willen jullie een DIY artikel van het armbandje?
XOXO Amy