zaterdag 20 oktober 2012

My Life In Pics

Photobucket
Wij zijn verhuisd naar AmyLaura.nl!
We zijn weer terug van Parijs! Het was ontzettend leuk en ik mis het nu al. Binnenkort verschijnt er een verslag en een shoplog so be prepared! Vandaag heb ik weer een My Life in Pics voor jullie. Het is echt lang geleden dat die weer eens voorbij is gekomen op onze blog en stiekem was het ik ook een beetje vergeten. Ondanks dat heb ik toch een heleboel foto's gemaakt van de afgelopen tijd. Ben je benieuwd? Klik dan gauw verder!

Photobucket
Ik vind het leuk om 's avonds wat te snacken en dit keer was het tomaat met smeerkaas.

Photobucket
Elke woensdagmiddag ga ik samen met mijn vriendin huiswerk maken. Een paar weken geleden was het nog heerlijk weer en dan zaten we lekker op het terras van de V&D.

Photobucket
Lekker in de zon zitten met een boek op schoot en...

Photobucket
Starbucks!

Photobucket
Bij mijn oppasadresje hadden ze een een pakket waarmee je zo'n leuk Volkswagen busje kan bouwen.

Photobucket

Photobucket
Een paar weken geleden was het 's ochtends al heerlijk warm en konden we lekker in de tuin ontbijten.

Photobucket
Onderweg naar het strand.

Photobucket
Toen ik met mijn vriendin een zak met perzikjes aan het eten was, zat er ineens een gummibeertje tussen. Huh?

Photobucket
Ik heb geen Ipod touch, maar als een van mijn vriendinnen er eentje tevoorschijn haalt, is 'ie van mij. Al die spelletjes zijn ook zo verslavend!

Photobucket
Sinds kort worden er luchtbalonnen op een veldje bij mij om de hoek opgelaten. Ze hadden zelfs een keer een luchtballon met lieveheersbeestjeprint.

Photobucket
Na een lange tijd ging ik weer zeilen. Ik heb mijn spectaculairste shot uitgekozen, maar een paar tellen later was ik omgeslagen en kon ik er weer in klimmen.

PhotobucketEindelijk was het zover! Amy en ik gingen naar Parijs. Bij Centre Pompidou hebben ze een  vijver met veel fonteinen in verschilende vormen; bijvoorbeeld deze rode mond. Ik vind hem zo leuk!
Dat was het weer voor deze keer. Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien wat ik de afgelopen tijd heb gedaan. Voor iedereen die nu vakantie heeft: hele fijne vakantie! En moet je binnenkort alweer naar school? Geniet van je laatste dagen en veel succes op school.

Hoe was/is jou vakantie? Staan er leuke dingen op de planning?

XOXO Laura