zaterdag 4 augustus 2012

OOTD: A Summer Day


Doe mee aan onze Truly Yours Box give-away!  

Ik kom er net achter dat ik al dik een maand geen enkele Outfit Of The Day heb geplaatst. Gelukkig komt daar nu verandering in. Toen het vorige week lekker warm was leek het me wel leuk om wat foto's te maken van mijn outfit en zo gezegd zo gedaan. Voor de verandering zitten er ook schoenen bij de outfit, wat geen gewoonte wordt denk ik, want het probleem is dat ik niet zo veel schoenen heb. Ben je benieuwd naar de outfit? Klik dan gauw verder!


Alles wat ik nu draag is nieuw en op de schoenen na komt het ook allemaal uit de sale. Toen ik op vakantie was met mijn vriendinnen besloten we om een dagje naar Brugge te gaan. Ik was daar nog nooit geweest dus ik wist niet wat ik van Brugge kon verwachten. Als eerste gingen we naar de H&M. Wat me meteen opviel, was dat het veel opgeruimder was dan dat ik in Nederland gewend ben tijdens de sale. Zoals gewoonlijk was er een rek vol met shorts. Ik kocht daarvan een zwart short, volgens mij heb ik die nu in drie kleuren, maar dat vind ik juist handig, want ze zitten heerlijk.



Het witte bloesje heeft mijn moeder voor mij gekocht. Toen ik thuis kwam lag dat als een kleinigheidje voor mij klaar. Ik ben er heel blij mee ook al lijkt dit bloesje veel op iets wat ik al van de H&M heb. Deze is toch echt anders. Doordat aan de onderkant een elastieken band zit, krijg je meer het poofy effect. Verder heeft het ook een leuk kraagje en leuke knoopjes.





De armbanden die ik draag, kocht ik in één van de duizend toeristenwinkeltjes die ik in de vakantie ben tegengekomen. Dat was echt niet normaal. We slenterden met z'n allen door een stadje en toen zagen we rekken vol met armbanden. Meestal kijk ik dan wat ze allemaal hebben waarna ik meteen weer doorloop omdat de prijzen die ze daarvoor vragen veel te hoog zijn. Gelukkig was het deze keer anders, want alles kostte nog maar één euro. Uiteindelijk kocht ik 3 armbanden, onder andere die roze en de paarse mat steentjes. 



Ik ben helemaal verliefd op mijn sleehakken. Na lang zoeken vond ik dit paar. De hak is volgens mij 8 cm met een plateau van 2 cm en ze lopen heerlijk. Eerst geloofde ik mijn vriendinnen niet dat sleehakken de meest comfortabele hakken zijn die er zijn, want ik dacht juist dat je met "echte hakken" je voet beter kon afrollen. Nou ik geef ze gelijk, ik kan er met gemak een hele dag mee lopen zonder pijnlijke voeten.



Bloesje: WE // Short: H&M // Riem: Petrol // Sleehakken: Marco Tozzi // Armbanden: Magnifiek, Zeeland


Wat vind jij van deze outfit?

XOXO Laura